Találkozzon saját tudatalattijával álmában! – Így álmodjon tudatosan!

546
HOZZÁSZÓLÁS:

A tudatos álom nem más, mint, amikor az álmunk közben rádöbbenünk arra, hogy ez nem valóság, hanem álom. Ha ezt sikerül elérnünk, akk

or elképesztő, leírhatatlan élményben lehet részünk, hiszen felfedeztetünk egy másik világot, ahol nincsenek határok, ahol bármi lehetséges.

A fantasztikus élményen túl azonban sokkal hasznosabb és lényegesebb dolog vár itt ránk, konkrétan a saját tudatalattink, sőt, még annál is mélyebb szintű önmagunk. A dolog itt válik igazán izgalmassá, hiszen a módszer segítségével bármilyen kérdésünkre választ kaphatunk, bármilyen problémánkra megoldást kérh

etünk. Továbbá az eddig esetleg szunnyadó intuitív képességeinket is előhívhatjuk, beleláthatunk az eljövendő eseményekbe, vagy megérthetünk olyan történéseket és összefüggéseket, eljuthatunk olyan következtetésekig, amelyekre éber állapotunkban biztosan nem, vagy csak nagyon hosszú idő alatt lennénk képesek.

A tudatos álmodásra bárki képes, azonban van akinek több, másoknak kevesebb idő szükséges az eléréséhez. Ehhez pedig nem kell is mást tenni,  mint ébren gyakorolni, hogy aztán majd álmunkban is megismételjük a begyakorolt ellenőrző álomteszteket. Az éber gyakorlásra napokig, de inkább hetekig lehet szükség, míg eljutunk oda, hogy egyszer csak álmunkban is elvégezzük az álomtesztet, és rádöbbenünk, hogy most valóban álmodunk. S itt kezdődik csak az igazi, semmihez sem hasonlítható élmény.

De hogyan is érhetjük el a tudatos álmot?

1. Naponta több alkalommal tegye fel magának komolyan azt a kérdést, hogy most ébren van-e, vagy álmodik?

2. Eközben minél intenzívebben képzelje azt, hogy éppen álmodik!

3. Ellenőrizze közelebbi és távolabbi múltját, hogy talál-e benne esetleg kimaradó részeket?

4. A kritikus fontosságú első kérdést, minden olyan szituációban tegye fel magának, ami akár egy álomra is jellemző lehetne!

5. Ha visszatérő álmai vannak, akkor minden olyan helyzetben tegye fel magának az első kérdést, ami hasonlít valamelyik visszatérő álmához!

6. Ha gyakran álmodik olyan extrém, a valóságban lehetetlen történéseket, mint a repülés vagy lebegés, akkor  képzelje bele magát ezekbe a helyzetekbe éber állapotban is, miközben ügyeljen a 2. pontra!

7. Mindig azzal a gondolattal hajtsa álomra  a fejét, hogy tudatos álma lesz!

8. Akik rosszul emlékeznek a hagyományos álmaikra, azok eleinte vezessenek álomnaplót!

9. Határozza el, hogy álmában megvalósít egy egyszerű cselekedetet!

10. Gyakoroljon rendszeresen, de ne makacsul! Legyen türelmes, ne tűzzön ki határidőt, mert a gyakorlás meg fogja hozni a gyümölcsét, de ehhez mindenikek egyéni időtartamra van szüksége.

546
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!

Friss HOZZÁSZÓLÁSOK

50
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]